Divatos SUV-karosszéria, 150 lóerő, radaros tempomat, jó futómű, alacsony fogyasztás és egy fényesen csillogó embléma, mindez 6,5 millió alatt az új T-Roc esetében. De vajon mi áll az apró betűs részben?
Először nem értettük, mi értelme a T-Roc létezésének. A Volkswagennek ugyanis van már egy Golf-alapokra, vagyis az MQB platformra épülő szabadidő-autója, a Tiguan, ami már a második generációjánál tart. Igen ám, de az a legutóbbi modellváltással már akkorára nőtt (pláne a hosszított, hétüléses Allspace-változat), hogy bőven lett hely a kínálatban egy kisebb SUV számára is, ami befér egy akkora pakolóhelyre, mint a Golf.
Az új T-Roc hosszabb, mint a jövőre érkező, Polo-alapú T-Cross, de 25 centivel rövidebb, mint a Tiguan. Még a meglehetősen kompakt méretű Golfnál is rövidebb 2,5 centivel, igaz, közben 2 centivel szélesebb és 8-cal magasabb. Egyszerűbben úgy lehetne elmagyarázni, hogy ha a Skoda Kodiaq Volkswagen-megfelelője a Tiguan Allspace, akkor a Karoq-é a T-Roc.
forrás: origo.hu