
Ügyfeleinknek állandó jelleggel kihangsúlyozzuk, hogy defekt esetén a javító készlet nem jelent végleges megoldást.
Így néz ki egy defekt a MAPFRE asszisztencia szolgáltatással:
– felhív egy telefonszámot
– nyugalomba megiszik egy kávét
– szakember érkezik a helyszínre, aki ismerteti a lehetőségeket és megoldja a helyzetet
MINDEZT évente 13.900 Ft ( egész Európára) vagy 4990 Ft-ér (belföldön)
A Totalcar.hu cikke:
Nyugisan autózol, és szívod magadba az álmos hajnali napsugarakat. Hirtelen csatt! A következő percben már a gumi sziszegését hallod. Mit teszel? Egy ideális világban tizenöt perc alatt feldobod a pótkereket, és mehetsz tovább. Aha.
Nem mentem gyorsan: vagy hetvennel, lakott területen kívül. A szembesávban folyamatos forgalom, az előttem haladó nem tett hirtelen mozdulatot. Talán szerencséje volt, és éppen megközölte, vagy csak ballonosabb volt a gumija. Nekem viszont visszhangzó csattanás. Rohadjon rá az ég, most aztán kettészakadt az egész autó! Ezt a kátyút megfogtam rendesen. A következő pillanatban már villogó ESP-ikonnal a műszerfalon, a kormányzással küzdve vettem be a kanyart, hogy a belátható egyenesben félrehúzódjak.
Kiszállva megbizonyosodtam arról, amit úgyis tudtam: lapos a jobb első. Sérülést nem találtam, nyilván a belső oldalon voltak a gondok. Volt már defektem, halál nyugodtan pattintottam fel a csomagtérajtót, és bármilyen használható eszköz helyett a gyári mélynyomó fogadott. Lefagyott az arcomról a mosoly, a vérnyomásom enyhén emelkedni kezdett. Pótkerék – miket beszélek? – vagy legalább mankókerék sehol, de ott a defektjavító.
Soha nem használtam még ilyet, de van hozzá fasza leírás, ábrákkal, mindennel. Rátekertem a szelepre, a dugaszt csatlakoztattam a szivargyújtóba, járattam az autót. A világon semmi nem történt. Vártam én, hiszen Csikósék olaszországi kalandja óta tudjuk, hogy idő, míg bemegy a trutyi és a levegő is. Most kábé olyan érzésem volt, mintha szájjal fújnék egy lyukas lufit.
De komolyan: mi a fenéért nem lehet egy nyomorúságos mankókereket odatenni minden autóba?
forrás: totalcar.hu